تیتراژ برنامه « صبحی دیگر » با صدای رضا صادقی
 

رضا صادقی اینبار برای برنامه «صبحی دیگر » که هرروز صبح از شبکه اموزش پخش می شود تیتراژ خوانده است.این آهنگ بسیار زیبا و دلنشین را می توانید هم اینک از سایت دانلود کنید.

 

دانلود آهنگ با حجم 4.35 مگابایت

 


نظرات شما عزیزان:

صالح باکس
ساعت16:45---13 تير 1390
سلام به شما دوست من


شما ابتدا باید کدهای لینک باکس رو در وبلاگت بذاری


سپس لینکت برای ثبت شدن در باکس بفرستی


مدیریت صالح باکس


صالح باکس
ساعت16:44---13 تير 1390
سلام به شما دوست من

شما ابتدا باید کدهای لینک باکس رو در وبلاگت بذاری

سپس لینکت برای ثبت شدن در باکس بفرستی

مدیریت صالح باکس


setareh
ساعت12:28---13 تير 1390
سلام خوبي وب جالبي داري منم يه وب ساختم خصوصي



فقط ميتوني با عضو شدن در اون مطالب رو بخوني خوشحال ميشم بياي و عضو شي خواستي تبادل لينك هم ميكنم موفق باشي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دیگه مشکی نمی پوشم
من رضاصادقی عاشق تونم
درباره وبلاگ

من نادرمشایخی عاشق رضاصادقی هستم لطف کنید این وبلاگ حمایت کنید ممنون
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دیگه مشکی نمی پوشم و آدرس rezasadeghi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 36
بازدید کل : 59384
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1